Pomoč uporabnikom

Navodila za uporabo spletne trgovine Europapier Alpe d.o.o.

1. Uporaba spletne trgovine
Prodaja preko spletne trgovine podjetja Europapier Alpe d.o.o. je možna samo pravnim osebam.
Fizične osebe si na spletni trgovini lahko ogledajo našo ponudbo, naročila pa lahko oddajo preko e-pošte office@europapier.si ali telefona 01/54-72-100.
 
2. Registracija
Registrirate se tako, da v zgornjem desnem kotu spletne strani kliknete na gumb »Registracija« in izpolnite obrazec, ki se vam pojavi na zaslonu. Ko izpolnite vsa obvezna polja označena z zvezdico kliknete na gumb »Registracija«. Vaše podatke bomo pregledali in aktivirali račun. Predvidoma v roku enega delovnega dne boste na vaš e-poštni naslov (ki ste ga navedli pri registraciji) prejeli povezavo za aktivacijo, preko katere potrdite registracijo in nastavite geslo.
V primeru, da je posamezen uporabnik odgovoren za več podjetij (npr. lastnik več podjetij), lahko le-te registrira za naročanje preko spletne trgovine tako, da izpolni registracijski obrazec za vsako podjetje posebej.
V kolikor bo uporabnik pri registraciji uporabil enak e-poštni naslov za več kot eno podjetje, bodo vsa ta podjetja na podlagi enakega e-poštnega naslova združena pod isti uporabniški račun. V tem primeru se uporabnik v spletno trgovino prijavi z enim uporabniškim računom, s katerim lahko upravlja in naroča z različnimi podjetji. Za izbiro posameznega podjetja uporabnik, ko je prijavljen v spletno trgovino, v zgornjem desnem kotu spletne trgovine klikne na »Izberi podjetje« in izbere želeno podjetje.
V kolikor uporabnik pri izpolnitvi registracijskega obrazca za posamezno podjetje uporabi različen e-poštni naslov, se bo za vsako podjetje ustvaril ločen uporabniški račun. V tem primeru se mora za upravljanje in naročanje s posameznim podjetjem v spletno trgovino prijaviti z uporabniškim računom za vsako podjetje posebej.

3. Super uporabnik in uporabnik
Za eno podjetje se lahko registrira več uporabnikov. Uporabniški račun, ki je bil za posamezno podjetje kreiran prvi, je definiran kot super uporabnik (administrator), ostali računi imajo status uporabnika.
Super uporabnik ima posebna pooblastila in je odgovoren za uporabniški račun podjetja. Super uporabnik lahko spreminja nastavitve profila podjetja, upravlja z ostalimi uporabniki, nadzira in potrjuje naročila oddana s strani ostalih uporabnikov. Uporabnikom lahko določi letni in/ali mesečni limit ter limit za posamezno naročilo. Prav tako lahko aktivira pregled košarice, kar pomeni, da je za vsa oddana naročila s strani ostalih uporabnikov potreben predhoden pregled in potrditev s strani super uporabnika – super uporabnik lahko v tem primeru naročilo potrdi ali zavrne. Super uporabnik lahko nastavi, da se za vsa naročila oddana s strani vseh uporabnikov uporabi skupen naslov dostave.
Uporabnik lahko oddaja naročila v okviru pristojnosti dodeljenih s strani super uporabnika, ne more pa spreminjati nastavitev profila in upravljati z drugimi uporabniki.
Posamezno podjetje ima lahko le enega super uporabnika. Za prenos statusa super uporabnika na drugega uporabnika je potrebno poslati prošnjo na e-poštni naslov office@europapier.si.
 
4. Izberi podjetje
S klikom na »Izberi podjetje« v zgornjem desnem kotu spletne trgovine izbirate med posameznimi podjetji, katere ste registrirali z istim uporabniškim računom.
 
5. Uporabniški račun
V uporabniškem računu lahko pregledujete podatke, upravljate z uporabniki in košaricami, urejate naslove dostav, predloge naročil, priljubljene izdelke, pregledujete vsa naročila posameznega podjetja in naročila oddana preko spletne trgovine, oddate hitro naročilo in spremenite geslo.
 
Upravljanje z uporabniki
V zavihku »Upravljanje z uporabniki« lahko super uporabnik dodaja in odstranjuje uporabnike, ki lahko oddajajo naročila v okviru dodeljenih prisojnostih, ne morejo pa spreminjati nastavitev profila in upravljati z drugimi uporabniki.
Super uporabnik lahko uporabnikom določi letni in/ali mesečni limit ter limit za posamezno naročilo. Prav tako lahko aktivira pregled košarice, to pomeni, da je za vsa naročila oddana s strani ostalih uporabnikov potreben predhoden pregled in potrditev s strani super uporabnika.
 
Upravljanje košarice
Tukaj so prikazani izdelki, ki ste jih dodali v košarico, vendar postopka naročila še niste zaključili. Preko gumba »Uporabi košarico« lahko naročilo uredite in ga oddate, v kolikor pa izbrani izdelki niso aktualni jih lahko izbrišete iz košarice.
 
Naslov dostave
V razdelku naslov dostave lahko urejate obstoječe naslove dostave in dodajate nove.
 
Predloge naročil
Spletna trgovina podjetja Europapier Alpe d.o.o. vam omogoča, da izbrane izdelke dodate v košarico in potem v košarici kliknete na gumb »Shrani kot predlogo naročila«. S tem kreirate predlogo naročila. Predloge naročil vam koristijo predvsem takrat, ko se potrebe po posameznih izdelkih ponavljajo in jih naročate večkrat, saj vam predloga naročil omogoča hitro ponovno naročanje izbranih izdelkov. Kreirate lahko več predlog naročil. Do predlog naročil, ki ste jih ustvarili, lahko dostopate v vašem uporabniškem profilu pod zavihkom »Predloge naročil«, kjer lahko posamezne predloge urejate in jih uporabite za naročanje.
 
Priljubljeni izdelki
Izdelke v spletni trgovini označite kot priljubljene s klikom na zvezdico poleg šifre izdelka. Do teh izdelkov lahko nato enostavno dostopate v vašem uporabniškem računu pod zavihkom »Priljubljeni izdelki«.
 
Pregled vseh naročil
V zavihku »Pregled vseh naročil« lahko dostopate do vseh vaših naročil v podjetju Europapier Alpe d.o.o. ne glede na to ali ste jih oddali preko e-pošte, telefona ali spletne trgovine. Za prikaz naročil izberite želeno časovno obdobje in kliknite na gumb »Iskanje«.

Pregled naročil v spletni trgovini
V zavihku »Pregled naročil v spletni trgovini« imate pregled nad vsemi vašimi naročili, ki ste jih oddali preko spletne trgovine.
 
Hitro naročilo
V zavihku »Hitro naročilo« imate možnost hitrega dodajanja izdelkov v košarico na podlagi šifre izdelka. Po vnosu posamezne šifre izdelka in želene količine s klikom na gumb »Preveri razpoložljivost« lahko preverite zalogo izbranega izdelka. V primeru, da je izdelek na zalogi, se celotno polje obarva z zeleno barvo, v primeru da izdelka ni na zalogi se polje obarva z oranžno barvo.
S klikom na gumb »Dodaj v košarico« so izbrani izdelki dodani v košarico, od koder lahko nadaljujete z oddajo naročila.
 
Sprememba gesla
Za spremembo gesla v zavihku »Sprememba gesla« vpišete staro geslo in želeno novo geslo. Geslo mora vsebovati najmanj 6 znakov. Vsebuje lahko črke, številke, podčrtaj in piko.
V primeru izgubljenega gesla ob prijavi v spletno trgovino kliknete na gumb »Ste pozabili geslo?«. Po e-pošti boste prejeli povezavo, preko katere si nastavite novo geslo.
 
6. Oddajanje naročila
Za oddajo naročila se je potrebno najprej prijaviti v trgovino. Ko najdete želeni izdelek izberite želeno količino. S klikom na ikono kalkulator se vam bo poleg izdelka pojavila cena in košarica. V primeru, da je želena količina na zalogi, bo izdelek s klikom na gumb »Dodaj v košarico« dodan v košarico, v nasprotnem primeru se bo odprlo pojavno okno, ki vas bo obvestilo glede zaloge.
 
Naročilo lahko oddate tudi za izdelek, ki ga ni na zalogi. V tem primeru bo prodajni oddelek v času uradnih ur preveril dobavljivost izdelka in vam sporočil predvideni dobavni rok.
Za pregled in urejanje izdelkov dodanih v košarico in zaključek naročila v desnem zgornjem kotu kliknete na košarico in na gumb »Odpri košarico«. Na prvem koraku v košarici lahko dodajate in odstranjujete izdelke, spreminjate količine, dodajate lastne opombe zraven posameznih izdelkov ter vnesete tudi številko vašega naročila. S klikom na gumb »Shrani kot predlogo naročila« lahko košarico shranite kot predlogo za kasnejše (ponovno) naročanje.
V drugem koraku v košarici lahko izbirate med dodanimi naslovi dostave ali dodate nov naslov dostave.
V tretjem koraku v košarici se vam izpiše način plačila in možnost izbire dostave ali osebnega prevzema.
V četrtem koraku pregledate vse podatke naročila in izbrane izdelke ter jih po potrebi spreminjate. S klikom na gumb »Zaključi naročilo« je naročilo oddano.
 
7. Priprava in dostava blaga
V primeru izbire opcije dostave se strošek dostave obračuna po spodnjem ceniku.

Vrednost naročila Dostava blaga
do 50 EUR 8 EUR
od 50 EUR do 200 EUR 10 EUR
od 200 EUR naprej brezplačno


Dostava blaga je možna le znotraj Slovenije.
Za vsa spletna naročila se obračuna strošek priprave blaga v višini 4,99 EUR.
Vse navedene cene so brez DDV.
 
8. Dobavni roki
Za izdelke na zalogi je predviden dobavni rok za dostavo naročenih izdelkov dva do pet delovnih dni od prejema naročila.
V primeru plačila po predračunu je dobavni rok za dostavo naročenih izdelkov predvidoma dva do pet delovnih dni od prejema plačila na naš transakcijski račun.
V primeru osebnega prevzema blaga v skladišču podjetja Europapier Alpe d.o.o., Leskoškova cesta 14, 1000 Ljubljana, lahko naročeno blago, ki je na zalogi, prevzamete vsak delavnik med 8:00 in 15:30, in sicer najhitreje dve uri po oddaji naročila oziroma v primeru plačila po predračunu najhitreje dve uri po prejemu plačila na naš transakcijski račun.
V primeru naročila izdelkov, ki niso na zalogi, bo prodajni oddelek v času uradnih ur preveril dobavljivost izdelka in vas obvestil o možnosti dobave oziroma prevzema blaga.
V kolikor bi pri dobavi naročenih izdelkov prišlo do kakršnih koli odstopanj, vas bomo o tem obvestili.
 
9. Ukinitev računa
V primeru, da bo vaš uporabniški račun neaktiven več kot leto dni, to pomeni da se v obdobju enega leta v vaš račun niste prijavili niti enkrat, bo račun samodejno deaktiviran.
Pred deaktivacijo vašega računa boste po e-pošti prejeli obvestilo o deaktivaciji računa in s tem možnost, da se prijavite v račun, ter preprečite deaktivacijo.
Za ponovno aktivacijo deaktiviranega računa se obrnite na office@europapier.si.


10. Kontaktni podatki in delovni čas
Za vprašanja in dodatne informacije smo vam na voljo vsak delavnik med 8:00 in 16:00 na telefonski številki 01/54-72-100 ali preko e-pošte office@europapier.si.